Իմ ուսումնական ամառը

Այս ամառ ուսոումնական առումով ես շատ ակտիվ եմ անցկացրել: Նախ նշեմ, որ ամառվա ընթերցանության համար հանձնարարված էին շատ գրքեր, որոնցից մի քանիսը ես կարդացի մեծ հաճույքով: Նախ ինձ շատ հետաքրքրեց <<Գուլիվերի ճանապարհորդություները>>: Դա մի նավաստու մասին էր, որը ճանապարհորդեց չորս երկրներ, բայց տարօրինակ երկրներ: Երկրորդ գիրքը, որը ես կարդացի՝ <<Չառլին և շոկոլադի գործարանը>>: Այն մի փոքրիկ տղայի մասին, ում ընտանիքը աղքատ էր, բայց նա ընտանիքի ամենաբախտավոր անդամն էր: Երրորդ գիրքը եղել է <<Փիթր Փենը>>: Այդ հեքիաթը պատմում է մի տղայի  մասին, որը ցանկություն ուներ երբեք չմեծանալու ու փոքր մնալու և այդպես էլ եղավ: Եվ վերջին գիրքը, որ ես կարդացի ամառվա ընթացքում և որը ինձ հետաքրքրեց ամենից շատ <<Հարրի Փոթերը և փիլիսոփայական քարը>>-ն էր: Այդ գրքում պատմում էր մի դժբախտ տղայի մասին, ում ծնողներին սպանել էր Վոլդեմոր անունով մի չար կախարդ: Գիրքն այնքան հետաքրքիր էր, որ ես որոշեցի կարդալ այդ շարքի բոլոր գրքերը, իսկ ամառվա ընթացքում դիտեցի դրանց հիման վրա նկարահանված բոլոր գրքերը:

Հետաքրքրվել եմ նաև լեզուներով (Ռուսերեն, Անգլերեն, Գերմաներեն), ինպես նաև լուծել նաև մաթեմատիկայի վարժություններ և խնդրիներ:

Նման ձևով անցկացրած արձակուրդներս ավելի հետաքրքիր և արդյունավետ էին ինձ համար:

Այս նյութը հրատարակվել է 2017-2018 ուս․ տարի-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

